Pravidla akce Dvě „Guinnessovky“ za cenu jedné

archiv revue

1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1.1. KNIHCENTRUM.CZ s. r. o., se sídlem Smetanovo náměstí 222/8, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava, IČ: 27854507, zapsána v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, oddíl C, vložka 31781 (dále jen organizátor), organizuje v termínu od 31. 10. do 13. 11. 2022, resp. do rozdání zásob marketingovou akci pod názvem Dvě "Guinnessovky" za cenu jedné (dále jen marketingová akce) a tímto stanoví pravidla a podmínky marketingové akce.

2. ZÁKLADNÍ PODMÍNKY MARKETINGOVÉ AKCE

2.1. Pokud v období od 31. 10. do 13. 11. 2022, resp. do rozdání zásob zákazník, který je fyzická osoba starší 18 let s trvalým pobytem na území České republiky, nakoupí Guinness World records 2023 v některé z kamenných prodejen KNIHCENTRUM.cz či na e-shopu KNIHCENTRUM.cz, získá nárok na jednu knihu zdarma – Guinness World Records 2022. 


2.2. Tato marketingová akce platí pro nákup Guinness World records 2023 v kamenných prodejnách či na e-shopu KNIHCENTRUM.cz v daném období. Marketingová akce neplatí na nákup jakéhokoliv jiného produktu nebo elektronického dárkového poukazu na e-shopu KNIHCENTRUM.cz. Nákup zboží v prodejně či na e-shopu musí být realizován v období od 31. 10. do 13. 11. 2022, resp. do rozdání zásob. Ke každé objednávce je možné získat pouze jedenkrát Guinness World Records 2022.

2.3. Tato marketingová akce probíhá v kamenných prodejnách KNIHCENTRUM.cz. Každá z prodejen si vyhrazuje právo na vlastní přizpůsobení pravidel. Vztahuje se rovněž na nákup na e-shopu www.KNIHCENTRUM.cz.

2.5. Tato marketingová akce běží zároveň s obchodními podmínkami www.KNIHCENTRUM.cz.

3. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

3.1. Organizátor není zodpovědný za technické chyby a omyly vzniklé v průběhu marketingové akce.

3.2. Organizátor si vyhrazuje právo na změnu pravidel, délku trvání, jakož i na zrušení marketingové akce jednostranně a z jakéhokoliv důvodu.

3.3. Organizátor má právo jednostranně vyřadit zákazníka z marketingové akce v případě podezření z porušení pravidel marketingové akce nebo použití neregulérních postupů. V případě vyloučení zákazníka z marketingové akce nemá takový zákazník právo na slevu a na úhradu nákladů, nebo škody, které by mu mohly vzniknout.

3.4. Organizátor marketingové akce není zodpovědný za škody na majetku, na lidech, na věcech, dále za zdravotní újmy způsobené získáním knihy zdarma. 

3.5. Tyto podmínky nejsou závaznou nabídkou ani veřejnou nabídkou k uzavření smlouvy.

3.6. Tato pravidla marketingové akce nabývají účinnost dnem jejich vyhlášení.

Ostrava 30. 10. 2022

Nenechte si uniknout zajímavé články!
Informace o nových článcích, soutěžích, knihách a akcích Vám rádi pošleme e-mailem.
Líbí se Vám tento článek? Sdílejte jej s přáteli.

Nejnovější články

Není snadné vybrat z nepřeberného množství knih, které každý měsíc vycházejí, ty nejlepší. A ne každému se líbí to samé. My jsme se opět snažili vytipovat novinky, které by mohly zaujmout co nejvíce čtenářů.
Vyhrajte thriller, který je osvěžujícím způsobem jiný. Děj se odehrává během několika hodin a má několik paralelních dějových linií. Zajímavé exkurzy do tématu mimické rezonance jsou důmyslně zakomponovány do děje a nijak neubírají příběhu na napětí.
Prémiový obsah
číst více
Druhá kniha nebývale uchopeného cestopisu slovenské sinologičky Dominiky Sakmárové mě opět položila na lopatky, v tom nejlepším slova smyslu.