Naši recenzenti doporučují

Možná nestíháte číst všechny nové recenze, které nám na blogu každý den přibývají, proto jsme vybrali některé z nich.
Mercury a já

Velmi upřímný a intimní příběh, který si rozhodně musí přečíst každý fanoušek skupiny Queen. Freddie Mercury byl extravagantním showmanem, zatímco Jim Hutton byl tichý, zdrženlivý a plachý. Přesto se do sebe zamilovali a klapalo jim to. Bavilo mě dívat se, jak se vztah vyvíjí, kam se posouvá. Ke konci už jsem se při čtení neubránila slzám. Jana Langerová

Přečíst celou recenzi >>

Daisy Jones & The Six

Je naprosto neuvěřitelné, že se nejedná o skutečnou kapelu, protože všechno v této knize působí naprosto reálně a uvěřitelně a já bych si rozhodně chtěla poslechnout každou jejich skladbu, která je v knize uvedena. Neobyčejný příběh Daisy Jones & The Six vám opravdu vřele doporučuji a jsem si jistá, že pokud si vás naprosto nezíská, rozhodně vás zaujme a budete s kapelou skrze stránky žít. Petra Krtková

Přečíst celou recenzi >>

Carevna

Dojemný a strhující příběh o ženě, která v sobě musela najít sílu žít tak, aby se za sebe nemusela stydět. Častokrát musela volit mezi štěstím a povinností či mezi rodinou a vlastí. Nikdy se nezalekla žádné výzvy a nikdy si nepřestala vážit obyčejných lidí. Ne vždy byla spokojená a mnohokrát musela čelit nepříjemnostem nebo tragédiím, ale pokaždé z nich vyšla o něco silnější. Z malé Minnie se po právu stala nejmocnější vládkyně světa a inspirace pro další generace žen a dívek. Carevna je jednou z nejlepších knih ve svém žánru a byla by chyba ji přejít bez povšimnutí. Veronika Černucká

Přečíst celou recenzi >>

Deník Ruth Maierové

Ruth Maierová... Zavraždili ji ve věku pouhých 22 let bezprostředně poté, co přijela do Osvětimi, takže nám nepodává svědectví o životě v táboře jako Rudolf Vrba, Primo Levi či Witold Pilecki. A dá se dokonce
říct, že její deníky, které se před časem dostaly na veřejnost, vlastně ani nejsou v pravém slova smyslu holocaustovou literaturou. Přesto nám však o tzv. konečném řešení říkají velmi mnoho a jsou mimořádně
cenným příspěvkem k pochopení obludnosti zločinu, který nacisté na Židech spáchali. Jan Hofírek

Přečíst celou recenzi >>

Alžběta a Nina

Kniha se prolíná v časech – minulost se současností. Alžběta se ve svém vyprávění vrací do dob dávno minulých a ukončuje ho padesátými lety minulého století. Sledujeme nelehké etapy historie naší země, které dodnes dokáží nejedno české srdce rozesmutnit. Nina si z babiččiných poznámek postupně vytváří v hlavě obraz jejího mládí, nelehkou pouť plnou útrap, bolesti a nepředstavitelných překážek,
kterými si musela během života projít. Obě ženy se sblíží a staré rány se zacelí. Na závěr knihy je odhaleno také největší rodinné tajemství. Denisa Šimíčková

Přečíst celou recenzi >>

Svědectví o životě v KLDR

Při čtení se vám svírá hruď a s každým dalším rozhovorem získáte zase další a další absurdní informace. Nějaké povědomí o tom, jak to v KLDR chodí, jsem z médií měla. Ale tyto přímé výpovědi bývalých obyvatel KLDR zcela předčily vše. Jsem neskutečně rozčarovaná. Knihu jsem místy zaklapla s ostrými slovy. Dostala jsem ovšem také mnoho podnětů dohledat si další okolnosti. Radka Matonogová

Přečíst celou recenzi >>

DALŠÍ RECENZE NA BLOGU